Mikä on asiakasjuhlien merkitys?
Hyvät asiakassuhteet ovat yrityksen menestystekijöitä. Niinpä kiitos on aika ajoin paikallaan. Kätevä tapa huomata avainasiakkaita on järjestää heille juhlat. Juhla on hyvä keino myös esitellä oman yrityksen tuotteita ja palveluja, kenties myös uutuuksia. Siten juhlaan usein liittyykin yrityksen avoimien ovien päivä.
Tärkeiden yritysasiakkaiden kesken voi juhlistaa merkittävää sopimusta, tapahtumaa tai pitkään jatkunutta yhteistyötä. Juhla voi olla ohjelmallinen matka tai juhlava lounas. Arvoltaan se ei saa kuitenkaan nousta lahjomaksi.
Asiakasjuhla voikin olla myös osa yrityksen markkinointia. Tilaisuuksilla on yrityskuvaa vahvistava merkitys. Julkisuus puolestaan tuo yritykselle lisää tunnettuutta.